قیمت روز طلا 20 فروردین 1402/ نرخ سکه پشت کانال 32 میلیون تومانی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طلا و سکه در روز جاری در مدار کاهش قیمت حرکت کردند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 69 هزار و 700 تومان کم شده و به مرز 2 میلیون و 478 هزار و 800 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 720 هزار تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 31 میلیون و 96 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در دو روز گذشته نسبت به سه روز پیش 1.9 درصد کم شد و به مرز 2 هزار و 8 دلاری رسید. قیمت اونس طی چند هفته گذشته رشد خوبی داشت و سرانجام توانست کانال 2 هزار دلاری را فتح کند. اما اکنون قیمت آن دچار نوساناتی شده و اندکی کاهش پیدا کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ثبات نسبی نرخ سکه و طلا

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان کم شد و به مرز 18 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 11 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه گرمی هم نسبت به روز پیش 100 هزار تومان افت پیدا کرد و 6 میلیون و 700 هزار تومان شد.

امروز کیومرث امیریان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، در گفت و گو با سایت طلا بیان کرده که طی چند روز گذشته قیمت طلا و سکه تغییر چندانی نداشته و ثابت مانده است. به نظر امیریان، ثبات نسبی نرخ ارز باعث شده تا نوسانات قیمت طلا و سکه در چند روز اخیر به حداقل برسد. امیریان اعلام کرده که در معاملات روز جاری حباب سکه 780 هزار تومان بود. به اعتقاد وی، امکان بهبود قیمت طلا و سکه در روزهای آینده وجود دارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز