قیمت روز طلا 17 فروردین 1402/ نزدیکی نرخ سکه به مرز 32 میلیونی

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 39 هزار و 300 تومان کم شده و به مرز 2 میلیون و 555 هزار و 900 تومان رسیده است. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 402 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 31 میلیون و 794 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز تغییری نداشت و همان مرز 2 هزار و 19 دلاری را حفظ کرد. علت توقف قیمت فلزگرانبهای جهانی، رشد شاخص دلار در روز جاری بود. قیمت دلار در آستانه گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی آمریکا تقویت شد و همین موضوع مانعی مقابل افزایش قیمت طلای جهانی بود. طی چند روز گذشته نرخ طلای جهانی رشد خوبی پیدا کرد و به بالاترین سطح یک سال گذشته رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان دیگر کم شد و به مرز 18 میلیون و 900 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 200 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 11 میلیون و 600 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی تغییری نداشت و همان محدوده 6 میلیون و 800 هزار تومانی را حفظ کرد.

نرخ سکه از دیدگاه تحلیلگران فنی

روز گذشته مشاهدات میدانی حاکی از آن بود که قیمت سکه امامی صعود چند میلیون تومانی داشته و همچنان طرف افزایشی این بازار قدرت زیادی دارند. این رشد نرخ سکه بیانگر این است که بازیگران رسمی نسبت به آینده حداقل کوتاه مدت سکه خوش بین هستند. از نظر تحلیلگران فنی، در صورتی قیمت سکه همچنان افزایش پیدا خواهد کرد که این فلزگرانبها بتواند از مرز 32 میلیون و 500 هزار تومانی عبور و آن را حفظ کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز