قیمت روز طلا 16 فروردین 1401/ صعود دوباره نرخ سکه

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 10 هزار و 600 تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 933 هزار و تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 1 میلیون و 216 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 32 میلیون و 201 هزار تومان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز رشد 0.14 درصدی داشت و به مرز 2 هزار و 23 دلاری رسید. تحلیلگران بر این باورند که قیمت طلا در همین سطح فعلی یا حتی بالاتر از آن تثبیت خواهد شد. در صورتی که قیمت این فلزگرانبها از مرز 2 هزار و 50 دلاری بالاتر برود، احتمالا رشد قیمتی آن ادامه پیدا کند. سرمایه گذاران طلای جهانی نسبت به تداوم رشد قیمتی آن امیدوار هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت بازار طلا و سکه از زبان بذرافشان

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 400 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز 19 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 100 هزار تومان بالاتر رفت و در محدوده 11 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به دیروز 100 هزار تومان دیگر پیشروی داشت و 6 میلیون و 800 هزار تومان شد.

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در معاملات روز جاری، با عبور نرخ اونس از مرز 2 هزار دلاری، قیمت طلا و سکه داخلی نیز پیشروی کرد. بذرافشان بیان کرده که این روزها و با توجه به قرار گرفتن در ایام ماه رمضان، داد و ستدها کاهشی شده است و بازار روالی عادی دارد. این مقام مسئول یادآور شده که مردم بهتر است دنبال کاهش یا افزایش چشمگیر قیمت طلا و سکه نباشند و در حال حاضر خرید و فروش خود را انجام دهند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز