قیمت روز طلا 21 فروردین 1402/ امروز نرخ سکه با کاهش جزئی همراه شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طلای 18 عیار در روز جاری نیز رشد قیمتی جزئی داشت و با افزایش 2 هزار و 800 تومانی نسبت به دیروز، در محدوده 2 میلیون و 489 هزار و 700 تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 165 هزار تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 30 میلیون و 881 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نیز نرخ اونس نسبت به سه روز پیش 7.3 درصد کاهش پیدا کرد و این فلزگرانبها در مرز 2 هزار دلاری متوقف شد. با وجود کاهش قیمت طلای جهانی در روزهای گذشته، اما همچنان دورنمای کوتاه مدت آن مثبت است. به اعتقاد تحلیلگران مرز قیمتی هزار و 920 دلار برای طلای جهانی اهمیت دارد. تا زمانی که اونس بتواند این مرز قیمتی را حفظ کند، دورنمای خوش بینانه برای آن وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلایل عمده کاهش نرخ سکه در روز جاری چه بود؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دیروز هیچ تغییری نداشت و همان مرز 18 میلیون و 800 هزار تومانی را حفظ کرد. قیمت ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر باقی ماند و در مرز 11 میلیون و 500 هزار تومانی معامله شد. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر همان محدوده 6 میلیون و 700 هزار تومانی را حفظ کرد.

راز آسمان پایتخت

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، در مصاحبه با سایت طلا اعلام کرده که کاهش نرخ اونس، ارز و تقاضا سبب شده تا نوسان قیمت طلا کم شود و در جریان معاملات روز جاری نرخ سکه اندکی کاهش پیدا کند.

بذرافشان پیش بینی کرده که تا پایان هفته نوسان خاصی در قیمت طلا و سکه به وجود نخواهد آمد و هم اکنون قیمت‌ این فلزات گرانبها به ثبات نسبی خوبی رسیده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز