قیمت روز طلا 24 فروردین 1402/ رشد نرخ سکه ادامه دارد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به سه شنبه 3 هزار و 500 تومان بالاتر رفته و به مرز 2 میلیون و 553 هزار و 600 تومان رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با دو روز پیش 100 هزار تومان بیشتر شده و در محدوده 31 میلیون و 601 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 16.3 درصد بالاتر رفته و به مرز 2 هزار و 26 دلاری رسیده است. روز چهارشنبه شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا اعلام شد. این شاخص افزایشی شده و همین امر موجبات رشد بیشتر از یک درصد قیمت طلای جهانی را فراهم کرد. معامله گران بازار طلا همچنان به نسبت به توقف رشد نرخ بهره امیدوار هستند و همین مسئله باعث شده تا زمینه برای تداوم صعود قیمت طلای جهانی هموار شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت رشد جزئی نرخ سکه و طلا در روز جاری چه بود؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشته و در همان محدوده 18 میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش شد. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با سه شنبه 100 هزار تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 11 میلیون و 700 هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دو روز پیش ثابت مانده و در مرز 6 میلیون و 800 هزار تومانی قرار دارد.

به گفته نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که در معاملات روز جاری، افزایش نرخ اونس و نوسان اندک قیمت ارز باعث شد تا قیمت طلا و سکه با افزایش جزئی مورد معامله قرار بگیرد. بذرافشان بیان کرده که روند معاملات در بازار طلا و سکه به دلیل ماه مبارک رمضان رونق خاصی ندارد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز