قیمت روز طلا 5 اردیبهشت 1402/ افت نرخ سکه رخ نداد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 5 هزار و 100 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 568 هزار و 600 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 104 هزار تومان بالا رفت و به مرز 31 میلیون و 491 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز گذشته 3 دلار بالاتر رفت و در محدوده هزار و 993 دلاری قرار گرفت. به باور تحلیلگران، نرخ اونس در روزهای آتی پایین محدوده هزار و 950 دلاری قرار نخواهد گرفت. بررسی و آمارها نشان می‌دهد که ضعف قیمت دلار باعث تثبیت نرخ اونس شده است. تا زمانی که عقب نشینی ارزش شاخص دلار ادامه داشته باشد، قیمت طلای جهانی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مرز قیمتی حساس برای سکه کدام است؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 80 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 18 میلیون و 780 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه هم در مقایسه با روز گذشته 35 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 11 میلیون و 635 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی نیز با 10 هزار تومان رشد قیمت، در محدوده 6 میلیون و 710 هزار تومانی خرید و فروش شد.

با وجود اینکه برخی از معامله گران و فعالان بازار طلا و سکه پیش بینی کرده بودند در صورت کاهش نرخ دلار در روز جاری، قیمت سکه کم خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد. با این حال برخی از کارشناسان امیدوارند با افت بیشتر قیمت دلار، کاهش نرخ سکه رخ بدهد. طبق تحلیل فنی، در صورتی که نرخ سکه پایین مرز 31 میلیون و 500 هزار تومانی قرار بگیرد، کاهش سریع قیمتی این فلزگرانبها اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز