قیمت روز طلا 6 اردیبهشت 1402/ کار دشوار سکه در عبور از مرز 32 میلیونی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 41 هزار و 300 تومان بالا رفت و 2 میلیون و 615 هزار تومان شد. نرخ سکه امامی نیز در مقایسه با روز گذشته 458 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 31 میلیون و 845 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس مجددا وارد کانال 2 هزار دلاری شد. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.25 درصد بالا رفت و در محدوده 2 هزار و 1 دلاری قرار گرفت. با توجه به رشد قیمت طلای جهانی، به نظر سرمایه گذاران این فلزگرانبها به فروش طلاهای خود تمایلی ندارند. وضعیت اقتصادی آمریکا چندان مساعد نیست و ترس از رکود اقتصادی سبب شده که رشد قیمت این فلزگرانبها تداوم پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تغییرات نرخ انواع سکه در روز جاری

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دیروز 100 تومان رشد پیدا کرد و به مرز 18 میلیون و 800 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 150 هزار تومان بالا رفت و در محدوده 11 میلیون و 750 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز قبل 200 هزار تومان صعود پیدا کرد و 6 میلیون و 900 هزار تومان شد.

راز آسمان پایتخت

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که نوسانات بازار ارز باعث شده تا قیمت طلا و سکه روند صعودی پیدا کند. با این حال هنوز نرخ سکه از مرز 32 میلیون تومانی عبور نکرده است.

بیشتر تحلیلگران بازار سکه معتقدند که کار این فلزگرانبها برای عبور از مرز 32 میلیون تومانی دشوار است. در صورتی که سکه بتواند از مرز مذکور عبور و آن را حفظ کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز