قیمت روز طلا 25 اردیبهشت 1402/ وضعیت فلزات گرانبها بهتر می شود؟

لست سکند

بهبود جزئی قیمت طلا و سکه بازار داخلی اندکی معامله گران این فلزات گرانبها را امیدوار کرده است. هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 50 هزار و 500 تومان بالا رفته و در محدوده 2 میلیون و 573 هزار و 900 تومانی قرار دارد. نرخ سکه نیز در مقایسه با دیروز 295 هزار تومان افزایش پیدا کرده و به مرز 31 میلیون و 396 هزار تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس صعودی شد و با افزایش 8.2 درصدی به مرز 2 هزار و 19 دلاری رسید. با این حال همچنان موقعیت اونس در خطر است. زیرا ترس از کند شدن رشد اقتصاد آمریکا و بالا رفتن نرخ بهره باعث شده تا سرمایه گذاران به بازار دلار توجه بیشتر داشته باشند. به نظر این موضوع روی نرخ اونس موثر خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 50 هزار تومان بالا رفت و به مرز 18 میلیون و 50 هزار تومانی رسید. اما نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 300 هزار تومان کم شد و در محدوده 11 میلیون تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نیز 110 هزار تومان دیگر پایین آمد و 6 میلیون و 500 هزار تومان شد.

وضعیت بازار طلا و سکه از دید نائب رئیس اتحادیه طلا

شریبانی، نائب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران، در گفت و گو با سایت طلا بیان کرده که از چند روز قبل قیمت طلا و سکه به دلیل ریزش نرخ دلار روند کاهشی پیدا کرده و در جریان معاملات روز جاری نیز با نوسان اندک داد و ستد شد. به گفته شریبانی، نوسانات بازار ارز، تقاضا و اونس جهانی از جمله عوامل موثر بر تغییرات قیمتی طلا و سکه در روزهای آینده خواهند بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز