قیمت روز طلا 10 بهمن 1401/ نرخ سکه در چه مسیری قرار خواهد گرفت؟

رشد قیمت دلار نتوانسته موجبات افزایش قیمت طلا را فراهم کند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 27 هزار و 400 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 2 میلیون و 106 هزار تومانی رسیده است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 1.01 درصد کم شده و در محدوده 24 میلیون و 49 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 4.9 درصد کم شده و به مرز هزار و 923 دلاری رسیده است. تمرکز سرمایه گذاران بازار طلای جهانی این روزها بر اطلاعات اقتصادی و تورم در منطقه یورو معطوف شده که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه منتشر خواهد شد. در صورتی که این اطلاعات نشانه‌ای از رکود اقتصادی در منطقه یورو باشد، تقاضا برای طلا و در نتیجه قیمت آن افزایش زیادی پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

چه چیزی باعث کاهش نرخ سکه خواهد شد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته 1.04 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 14 میلیون و 350 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 1.08 درصد کم شد و در محدوده 9 میلیون و 200 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی تغییری نداشت و در همان محدوده 4 میلیون و 800 هزار تومانی ثابت باقی ماند.

خیلی از فعالان و سکه بازان بر این باورند که رشد ناگهانی قیمت طلا و سکه در روز گذشته ناشی از افزایش قبلی قیمت دلار و نرخ اونس بود. درباره تداوم کاهش قیمت فلزات گرانبها، نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که با ادامه سیاست‌های بانک مرکزی مبنی بر عرضه ربع سکه در بورس، قیمت این فلزات کاهش بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز