قیمت روز طلا 9 بهمن 1401/ بالا رفتن نرخ سکه در کانال 24 میلیونی

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 1.72 درصد دیگر بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 133 هزار و 400 تومان رسید. امروز نرخ سکه در مقایسه با روز قبل 1.44 درصد بیشتر شد و در محدوده 24 میلیون و 293 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز رشد نرخ اونس یکی از اهرم‌های افزایش قیمت طلا و سکه بود. نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 1.9 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 928 دلاری رسید. تحلیلگران بازار طلای جهانی بر این باورند که طلای جهانی در نهایت سطح دو هزار دلاری را امتحان خواهد کرد، اما لزوما به سرعت به آن نخواهد رسید. براساس نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، سرمایه گذاران خرد به میزان قابل توجهی روند بازار را صعودی می‌دانند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

کف نرخ سکه کجا قرار دارد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 1.37 درصد بیشتر شد و به مرز 14 میلیون و 500 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2.15 درصد بالاتر رفت و در محدوده 9 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز هیچ تغییری نداشت و در همان محدوده 4 میلیون و 800 هزار تومانی خرید و فروش شد.

به اعتقاد تحلیلگران فنی، کف کوتاه مدت قیمت سکه در شرایط کنونی در محدوده 22 میلیون و 200 هزار تومانی قرار دارد. در صورتی که نرخ سکه به هر دلیلی تا این مرز قیمتی عقب نشینی کند، احتمال کاهش بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر به هر دلیلی نرخ سکه این مرز قیمتی را از دست بدهد، حمایت حیاتی بعدی در محدوده 20 میلیون تومانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز