قیمت روز طلا 6 بهمن 1401/ نرخ سکه از نیمه کانال 23 میلیونی گذشت

برخلاف کاهش قیمت دلار، نرخ طلا و سکه داخلی صعود پیدا کرد. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 485 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 2 میلیون و 103 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2.09 درصد بالاتر رفت و در محدوده 23 میلیون و 598 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، احتمالا رشد قیمت طلا و سکه بازار داخلی به افزایش نرخ اونس مربوط می‌شود. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.28 درصد بالاتر رفت و به مرز هزار و 944 دلاری رسید. روز گذشته نرخ طلای جهانی با توجه به کاهش ارز دلار و همچنین امیدواری سرمایه گذاران درباره آمارهای جدید اقتصاد آمریکا تغییر مسیر داد و در مدار صعودی قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تحلیل فنی نرخ سکه

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 2.45 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 14 میلیون و 250 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 2.24 درصد بیشتر شد و به مرز 8 میلیون و 900 هزار تومانی رسید. اما قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 5 میلیون و 100 هزار تومانی را حفظ کرد.

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بیان کرده که قیمت طلا و سکه روز جاری تحت تاثیر افزایش نرخ اونس گران شد. برخی از تحلیلگران بازار طلا و سکه بر این باورند در صورتی که نرخ دلار کاهش چندانی نداشته باشد، سکه مرز 23 میلیون و 200 هزار تومانی را حفظ خواهد کرد. اما در صورتی که سکه مرز 23 میلیون و 200 هزار تومانی را از دست بدهد، احتمال بازگشت آن به کانال 22 میلیون تومانی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز