قیمت روز طلا 8 بهمن 1401/ نرخ سکه در سراشیبی افتاد

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز پیش 10 هزار و 600 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 96 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه 1.64 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 23 میلیون و 943 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد نرخ اونس و دلار، اما قیمت طلا و سکه در مدار کاهشی قرار گرفت. امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 1.9 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 928 دلاری رسید. تحلیلگران طلای جهانی پیش بینی کرده بودند که نرخ این فلزگرانبها همچنان صعود داشته باشد. به نظر تحلیلگران، شرایط بازار طلا به خاطر پیش بینی رکود اقتصادی همچنان خوب است و این فلزگرانبها می‌تواند از افزایش کم نرخ بهره بانک مرکزی استفاده کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

پیش بینی نرخ سکه و طلا

امروز نرخ نیم سکه نسبت به دو روز پیش 0.69 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 14 میلیون و 300 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل 0.54 درصد افت داشت و به مرز 9 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 5 میلیون تومانی معامله شد.

محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا و سکه، بیان کرده که با توجه به کاهش نرخ ارز در روز پنج شنبه، قیمت طلا و سکه تعدیل شد. کشتی‌آرای پیش بینی کرده که تا دو روز آینده در بازار طلا و سکه افزایش نرخی رخ نخواهد داد. معاملات طلا و سکه در هفته گذشته با نرخ‌های بالایی اتفاق افتاد، اما با سیاست بازارساز و کنترل نسبی نرخ ارز، اندکی قیمت‌ها تعدیل شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز