قیمت روز دلار 30 خرداد 1402/ معامله گران ارزی منتظر اخبار توافق هستند

دلار-کاماپرس
ژیوار

روند کاهش قیمت دلار در تابلو مرکز معاملات طلا و ارز ادامه دار شد. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل 100 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 48 هزار و 550 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 120 روز پیش 3 هزار و 211 تومان کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر روند بازار ارز به دلیل اخبار مخابره شده و عملی نشدن وعده‌ها و خبرها خنثی است. در واقع بیشتر معامله گران ارزی منتظر عملی شدن اخبار هستند و به همین دلیل معاملات سنگین و بزرگی ندارند. زیرا پیش بینی شده در صورت عملی شدن اخبار نرخ ارز کاهش بیشتری را تجربه کند. در صورتی که اخبار ثمر داشته باشد، احتمال کف شکنی قیمت دلار دور از انتظار نیست و احتمالا نرخ این ارز پایین مرز 46 هزار و 700 تومانی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

احتمال ریزش بیشتر قیمت دلار در روزهای آینده وجود دارد؟

از ابتدای سال 1402 تاکنون قیمت دلار نتوانسته به پایین‌تر از محدوده حمایتی 46 هزار و 700 تومان برسد و در برخی مقاطع زمانی کانال قیمتی 55 هزار تومانی را نیز تجربه کرده است. اگر مقامات مسئول کشور ایران و آمریکا قطعی شدن خبر توافق موقت را اعلام کنند، احتمالا ریزش قیمتی اتفاق خواهد افتاد. معامله گران از ترس چنین اتفاقی به معاملات بزرگ نمی‌پردازند.

امروز قیمت پوند و یورو همانند دلار کم شد. هم اکنون قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.16 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 53 هزار و 40 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با دیروز 0.21 درصد کم شده و در محدوده 62 هزار و 177 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز