قیمت روز دلار 28 خرداد 1402/ نرخ ارز در بازار رسمی کاهش پیدا کرد

امروز قیمت دلار بازار آزاد بعد از چند روز رشد مداوم، اندکی کاهش پیدا کرد. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 100 تومان کم شده و به مرز 49 هزار و 400 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 118 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیشترین نوسان قیمتی دلار در کانال 48 هزار و 49 هزار تومانی است. نوسان گیران از شرایط کنونی نیز استفاده می‌کنند و با هر ریزش قیمتی دلار، این ارز را خریداری کرده و در مواقع صعود آن اقدام به فروش می‌کنند و به این ترتیب سود به دست می‌آورند. به نظر کارشناسان و فعالان بازار ارز، انتشار اخباری درباره توافق ایران و آمریکا و پس از آن اظهارات ضد و نقیض مقامات مسئول این دو کشور سبب شده تا دلار دچار سردرگمی شود و صعود و نزول آن مشخص نباشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمت دلار باز هم ادامه دارد؟

برخی از معامله گران ارزی معتقدند که این اظهارات به زودی دوباره باعث صعود قیمت دلار خواهد شد. اما گروهی دیگر این مسائل را ابزار دست نوسان گیران خوانده‌اند و بر این باور هستند که فعالان ارزی در روز جاری نیز اقدام خاصی صورت نخواهند داد و نرخ دلار در همان محدوده‌های قبلی ثابت باقی خواهد ماند.

امروز قیمت پوند و یورو هم مانند دلار کاهش پیدا کرد. در حال حاضر قیمت یورو نسبت به روز قبل 110 تومان کم شده و به مرز 54 هزار و 43 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با روز گذشته 128 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 63 هزار و 355 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز