قیمت روز دلار 27 خرداد 1402/ نگاهی به وضعیت بازار ارز یک هفته اخیر

قیمت دلار تابلو معاملات طلا و ارز نسبت به دو روز قبل 1.41 افزایش پیدا کرد و به مرز 49 هزار و 350 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نسبت به 117 روز پیش کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محدوده نوسان قیمت دلار طی یک هفته اخیر مشخص شد و این ارز در کانال 40 هزار تومانی قرار گرفت. طی یک هفته اخیر انبوهی از اخبار مثبت به بازار مخابره شد که از جمله آن‌ها تاکید رهبر انقلاب در چهارچوب سازمان بین المللی انرژی اتمی بود. این قبیل اخبار و سخنان سبب شده تا معامله گران ارزی نسبت به بهبود روابط بین المللی ایران و توافق ایران و آمریکا امیدوار شدند. به نظر انتشار خبر و قطعیت پیدا کردن تبادل زندانیان ایران و آمریکا سبب خواهد شد تا معامله گران بیشتری در مقام فروشنده در بازار حضور پیدا کرده و ریزش بیشتر قیمت دلار اتفاق بیفتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش بینی آینده قیمت دلار

بهبود روابط ایران و عربستان زمینه برای کاهش نرخ دلار را فراهم کرد و رشد اخبار مثبت پیرامون توافق ایران و آمریکا باعث عقب نشینی دلار به کانال 40 هزار تومانی شد. با این حال در صورتی که این مسائل در حد خبر باقی بماند و اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالا کاهش بیشتر قیمت دلار اتفاق نخواهد افتاد و حتی شاید مجددا قیمت این ارز در مدار صعودی حرکت کند.

قیمت پوند و یورو مانند دلار همچنان در مدار صعودی حرکت دارد. امروز قیمت یورو نسبت به سه روز پیش 15.1 درصد بالا رفته و به مرز 52 هزار و 697 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با چهارشنبه 14.91 درصد بیشتر شده و در محدوده 61 هزار و 586 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز