قیمت روز دلار 24 خرداد 1402/ تقویت شرایط صعود دوباره نرخ ارز

لست سکند

کاهش قیمت دلار بازار رسمی همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار نسبت به روز قبل 8 تومان کمتر شد و به مرز 41 هزار و 414 تومان رسید. نرخ دلار متشکل هم در مقایسه با 114 روز گذشته 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران بازار ارز بر این باورند که امروز روز مهمی برای بازار ارز است. زیرا وزارت صمت وعده آزادسازی پول‌های بلوکه شده در حساب‌های وکالتی مربوط به ثبت نام خودرو را داده و احتمالا این موضوع روی نرخ دلار اثر خواهد گذاشت. زیرا سرمایه گذاران خودرو، پول‌های خود را به بازار ارز منتقل خواهند کرد. گذشته از این مسئله، برخی از اخبارهای بین المللی احتمالا نرخ دلار را در مدار صعودی قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چه عواملی روی قیمت دلار اثر خواهند گذاشت؟

اخیرا خبرگزاری رویترز اعلام کرده که دولت بایدن هیچ مذاکره‌ای با ایران درباره توافق موقت نداشتند. به همین دلیل برخی از معامله گران و فعالان ارزی معتقدند که احتمالا این موضوع باعث خواهد شد تا اندکی امیدواری نسبت به توافق ایران و آمریکا کم شود و در نتیجه این مورد، مجددا قیمت دلار بازار غیررسمی در مدار صعودی حرکت کند. زیرا این روزها اخبار بین المللی نقش پررنگی در بازار ارز داشته و باعث افزایش امیدواری طرف‌های کاهشی شده و در واقع قیمت انواع ارزها را پایین نگه داشته‌اند.

امروز قیمت پوند و یورو به سمت کانال‌های بالاتر حرکت کردند. هم اکنون قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.07 درصد بالا رفته و به مرز 44 هزار و 727 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با روز گذشته 68 تومان بیشتر شده و در محدوده 52 هزار و 160 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز