قیمت روز دلار 23 خرداد 1402/ نوسان نرخ ارز در کانال 41 هزار تومانی

لست سکند

باز هم دلار کاهش قیمت را تجربه کرد و اندکی در کانال 41 هزار تومانی پایین رفت. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.22 درصد کم شد و به مرز 41 هزار و 422 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 113 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز معامله گران نسبت به رشد دوباره قیمت دلار غیررسمی امیدوار شدند و معتقدند که احتمال ورود دوباره آن به مرز 49 هزار تومانی دور از انتظار نیست. در واقع از دیدگاه فنی، در صورتی که قیمت دلار به هر دلیلی بالا برود و از محدوده مقاومتی 48 هزار و 200 تومانی عبور کند، زمینه برای ورود آن به کانال 49 هزار تومانی فراهم خواهد شد. در صورتی که قیمت دلار به مرز 49 هزار دلاری برسد احتمالا خریداران بیشتری به این بخش ورود پیدا خواهند کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر کاهشی‌ها درباره قیمت دلار

کاهشی‌های بازار مخالف نظر ذکرشده هستند و معتقدند که تبادل زندانی‌ها موجب خواهد شد تا نرخ دلار همچنان در کانال 40 هزار تومانی بماند. حتی این گروه بر این باورند که احتمالا نرخ دلار تا محدوده 44 هزار تومان پایین خواهد رفت. حتی برخی از گروه‌های کاهشی بیان کرده‌اند که احتمال ریزش نرخ دلار تا محدوده 38 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت یورو برخلاف دلار در مدار صعودی حرکت کرد اما نرخ پوند کم شد. امروز قیمت پوند نسبت به روز قبل 107 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 52 هزار و 67 تومانی رسید. نرخ یورو در مقایسه با روز گذشته 46 تومان بالا رفت و در محدوده 44 هزار و 764 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز