قیمت روز دلار 21 خرداد 1402/ نرخ ارز محدوده ابر کومو را از دست داد؟

لست سکند

کاهش نرخ دلار همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.22 درصد دیگر کم شد و به مرز 41 هزار و 989 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 111 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار نتوانست از محدوده حمایتی مهم محافظت کند و به زیر این محدوده نزول پیدا کرد. به نظر معامله گران و فعالان، سیل اخبار مثبت سیاسی و بین الملل باعث شده تا قیمت دلار برای حرکت به سمت پایین تمایل داشته باشد و نتواند مرز حمایتی مهم را نگه دارد. به گفته معامله گران و فعالان، در صورتی که قیمت دلار نتواند از مرز حمایتی مهم عبور کند احتمال کاهش بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار از دیدگاه تحلیل فنی چقدر خواهد شد؟

تحلیلگران فنی نیز قبلا پیش بینی کرده بودند که دلار در صورتی که ابر کومو را پشت سر بگذارد، احتمالا ریزش بیشتری را تجربه خواهد کرد. ابر کومو بازار ارز در محدوده 49 هزار و 200 تومانی قرار گرفته است. به گفته تحلیلگران در صورتی که دلار محدوده ابر کومو را از دست بدهد، به سمت کانال‌های پایین‌تر در مدار 48 هزار تومان حرکت خواهد کرد. در غیر این صورت احتمال رشد دوباره قیمت آن دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت پوند و یورو نیز همانند دلار در مدار کاهشی قرار گرفت. امروز نرخ پوند نسبت به روز قبل 117 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 52 هزار و 759 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 0.22 درصد کم شد و در محدوده 45 هزار و 154 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز