قیمت روز دلار 18 خرداد 1402/ نزول دوباره نرخ ارز

دلار-کاماپرس

قیمت دلار بازار آزاد بعد از چند روز اندکی کاهش پیدا کرد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به دیروز 42 تومان کم شد و به مرز 42 هزار و 82 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 108 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت دلار باز هم باعث رشد خوشبینی معامله گران بازار نسبت به تداوم این شرایط شد. اما برخی از افزایشی‌ها و فعالان معتقدند که قیمت دلار با انتشار اخبارهای مثبت و گشایش در حوزه بین المللی و سیاسی اندکی کم شده و به نظر این شرایط تداوم چندانی نخواهد داشت. در واقع این افراد با نگاهی به تاریخ بازار ارز بیان کرده‌اند که همواره خبرهای مثبت اثر زودگذر و موقتی روی بازار داشته و نباید به این دسته اخبار چندان دل بست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تحلیل تکنیکال قیمت دلار

در صورتی که قیمت دلار پایین کف‌های قیمتی برود و به مدت 24 ساعت در این محدوده‌ها ثابت شود، احتمالا نرخ این ارز تا محدوده 48 هزار و 500 تومانی عقب نشینی داشته باشد. اگر دلار بازار آزاد این محدوده قیمتی را نیز از دست بدهد، احتمالا تا مرز 44 هزار تومانی پایین برود. اما این موارد تنها پیش بینی است و امکان رشد دوباره قیمت دلار هم وجود دارد و معامله گران باید بازار را به دقت بررسی کنند.

امروز قیمت یورو برخلاف دلار در مدار صعودی حرکت کرد اما نرخ پوند کم شد. هم اکنون قیمت پوند نسبت به روز قبل 107 تومان کم شده و به مرز 52 هزار و 493 تومانی رسیده است. نرخ یورو نیز در مقایسه با دیروز 0.07 درصد کاهش پیدا کرد و 45 هزار و 204 تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز