قیمت روز دلار 16 خرداد 1402/ امروز هم نرخ ارز نوسانات بسیار جزئی داشت

دلار - کاماپرس

قیمت دلار بازار آزاد نسبت به سه روز قبل هیچ گونه تغییری نداشت و در همان محدوده 42 هزار و 135 تومانی ثابت باقی ماند. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 106 روز پیش 7.72 درصد کم شد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز در روز شنبه کم رمق بوده و گویا معامله گران در تعطیلات به سر می‌بردند. اما امروز هم بازار ارز شرایط چندان پرجنب و جوشی نداشت و قیمت دلار در آن تغییرات چندانی پیدا نکرد. با این حال همچنان معامله گران معتقدند که بازار ارز در روز جاری می‌تواند تحت تاثیر سه خبر اعم از ادعا درباره ورود دو میلیارد دلار به ایران، احتمال رونمایی سپاه از یک موشک هایپرسونیک و دیگر خبرهای مثبت و منفی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نوسان خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

محدوده نوسان قیمت دلار در روز جاری کدام بود؟

در حال حاضر قیمت دلار به دلیل اخبار مثبت و منفی موجود در بازار بین محدوده 50 هزار و 500 تومانی تا 51 هزار و 200 تومانی گیر افتاده و در حال نوسان است. در صورتی که نرخ دلار از محدوده حمایتی مذکور پایین‌تر برود، امکان کاهش بیشتر آن دور از انتظار نیست و احتمالا به مرز 50 هزار تومانی خواهد رسید. اما اگر قیمت این ارز بتواند بالای محدوده مقاومتی مذکور را به دست آورد، احتمالا صعود آن تداوم پیدا کند.

امروز قیمت پوند و یورو همانند نرخ دلار نسبت به سه روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده‌های قبلی معامله شد. هم اکنون قیمت یورو در محدوده 45 هزار و 135 تومانی قرار دارد. پوند نیز با همان نرخ 52 هزار و 487 تومانی خرید و فروش می‌شود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز