قیمت روز دلار 11 خرداد 1402/ نرخ ارز همچنان تحت تاثیر اخبار مثبت سیاسی است

دلار-کاماپرس
لست سکند

کاهش قیمت دلار همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار در تابلوی معاملات رسمی نسبت به دیروز 9 تومان کم شده و به مرز 42 هزار و 135 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز نسبت به 101 روز قبل 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به عقیده گروهی از معامله گران ارزی هر آن امکان عقب نشینی نرخ دلار تا کانال 40 هزار تومانی وجود دارد. برخی معامله گران بر این باورند که اخبار داخلی کاملا خبر از انجام توافق داده، هر چند موقتی یا دائمی بودن آن معلوم نیست. با این حال برخی دیگر معتقدند این دست اخبار زیاد در بازار ارزی وجود داشته و نتیجه خاصی نیز در برنداشته است. بنابراین باید منتظر ماند تا به صورت رسمی مقامات دو کشور از انجام توافق خبر دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

انعطاف آمریکا نسبت به ایران قیمت دلار را کم کرد

در حال حاضر برخی از مقامات آمریکایی نیز اعلام کرده‌اند که آماده همکاری با ایران هستند. در واقع مجموع اخبار و واکنش‌ها حاکی از آن است که آمریکا از مواضع سختگیرانه خود نسبت به ایران عقب نشینی کرده و اندکی نرمش را در روابط خود با ایران به کار بسته است. حتی دامنه اخبار مثبت مربوط به برجام و روابط ایران و آمریکا تا آنجا پیش رفت که برخی منابع از آغاز مبادله زندانیان دو کشور خبر دادند.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار صعودی قرار گرفت. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.56 درصد بیشتر شد و به مرز 52 هزار و 424 تومانی رسید. قیمت یورو هم با رشد 0.11 درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده 45 هزار و 92 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز