قیمت روز دلار 10 خرداد 1402/ قوت گرفتن احتمال عقبگرد نرخ ارز به کانال 40 هزار تومانی

دلار-کاماپرس
لست سکند

دلار بازار مرکز مبادلات طلا و ارز در روز جاری تغییری نداشت و همان محدوده 42 هزار و 144 تومانی را حفظ کرد. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 100 روز قبل 7.72 درصد کم شد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز تحت تاثیر اخبار مختلف بوده و اکنون بیشترین تاثیر را سلطان عمان روی این بازار گذاشته است. گروهی از معامله گران و فعالان بر این باورند در صورتی که اخبار مثبت بیشتری منتشر شود و به صورت قطعی مذاکرات برجام به نتیجه برسد، احتمال عقب نشینی قیمت دلار تا کانال 40 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اما گروهی دیگر از معامله گران ارزی بر این باورند که همواره اخبار زیادی درباره احتمال توافق ایران و طرف آمریکایی وجود داشته و تاکنون این امر محقق نشده است. به همین دلیل این بار نیز امکان عدم توافق وجود دارد و نباید به این مورد بیش از اندازه امیدوار بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نگاهی به روند قیمت دلار

بررسی روند تاریخی بازار ارز نشان می‌دهد حدود 20 روز است که نوسان دلار چندان نیست و قیمت این ارز پرطرفدار ما بین کانال‌های 50 هزار، 51 هزار و 52 هزار تومانی نوسان دارد. در واقع دلار طی 20 روز اخیر مدام نوسانات کوچک داشته و نتوانسته جاذبه چندانی برای نوسان گیران و معامله گران بزرگ ایجاد کند. در حال حاضر این وضعیت تغییر نکرده و به نظر همچنان تداوم دارد.

امروز قیمت پوند و یورو هم مانند دلار ثابت باقی ماند. هم اکنون نرخ پوند بدون تغییر نسبت به دیروز در همان محدوده 52 هزار و 427 تومانی معامله می‌شود. قیمت یورو نیز 45 هزار و 245 تومان باقی مانده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز