قیمت روز دلار 13 خرداد 1402/ استراحت بازار ارز

دلار-کاماپرس
لست سکند

قیمت دلار ما بین تعطیلات نیز در استراحت به سر می‌برد. هم اکنون نرخ دلار در مرکز مبادلات طلا و ارز نسبت به دو روز قبل تغییری نداشته و در همان محدوده 42 هزار و 135 تومانی ثابت شده است. قیمت دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 104 روز قبل 7.72 درصد کم شده و در مرز 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و صاحبنظران بازار ارز از قبل اعلام کرده بودند که احتمالا امروز قیمت دلار تحت تاثیر تعطیلات پیش رو در استراحت باشد و ثبات نسبی پیدا کند. در مقابل کاهشی‌های بازار معتقد بودند که امروز همانند روزهای گذشته قیمت دلار با رشد چندان محسوسی مواجه نخواهد شد و حتی احتمال ریزش آن به سمت مرز 50 هزار و 700 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که قیمت دلار پایین محدوده مذکور قرار بگیرد، احتمالا به سمت کانال 49 هزار تومانی پیشروی داشته باشد. این گروه معتقدند که آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران و خبر سفر رافائل گروسی، رئیس کل آژانس انرژی اتمی، به کشور، احتمالا زمینه ساز کاهش قیمت دلار تا محدوده 49 هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نظر افزایشی‌ها درباره قیمت دلار

اما افزایشی‌ها نظر دیگری دارند و بر این باورند که نتیجه نشست شورای حکام در هفته جاری کار ارز را یکسره خواهد کرد. در صورتی که قیمت دلار بالا رود، احتمالا به مرز 51 هزار و 200 تومانی برسد.

کاهش قیمت پوند و یورو همچنان ادامه دارد. امروز قیمت یورو نسبت به دو روز قبل 16 تومان کم شد و به مرز 45 هزار و 135 تومانی رسید. نرخ پوند هم در مقایسه با پنج شنبه 118 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 52 هزار و 487 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز