قیمت روز دلار 17 خرداد 1402/ نرخ ارز مبادله تغییر کرد

دلار-کاماپرس
لست سکند

قیمت دلار در بازار امروز حدود 6 درصد کاهش پیدا کرد. بنابراین، بیشترین مقدار دلار در معاملات امروز 50 هزار و 654 تومان بوده است. همچنین، 49 هزار 830 تومان کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اغلب رسانه‌های ایران امروز اعلام کردند که قیمت دلار تا کف کانال پنجم عقب نشینی کرده است. روند نزولی قیمت‌ها در بازار ارز و سکه هم گواه این ماجرا بود. فعالان این بازار اذعان کردند که همزمان با شکسته شدن کف‌های حمایتی مهم در روزهای گذشته، تعداد خریداران در بازار دلار کاهش پیدا کرده است. به علاوه، بانک مرکزی امروز هشدار داد که دلارهای تقلبی زیادی وارد بازار شده است. این خبر می‌تواند یکی از عوامل موثر در کاهش حجم خریدها در بازار ارز باشد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اگر چه نرخ دلار در بازار غیررسمی یک کاهش چشمگیر را تجربه کرده است؛ اما این کاهش قیمت در بازار رسمی بسیار جزئی بود. برخی از تحلیلگران اقتصادی، تعداد قابل توجه سیگنال‌های مثبت را دلیل اصلی عقب‌نشینی قیمت دلار به کانال پایین‌تر می‌دانند. یورو نیز در معاملات امروز با قیمت 45 هزار و 51 تومان معامله شد. قیمت درهم امارات 11 هزار 470 تومان و نرخ حواله دلار هم 38 هزار و 295 تومان اعلام شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز