قیمت روز دلار 20 خرداد 1402/ نرخ ارز همچنان در مدار کاهش

دلار-کاماپرس
لست سکند

قیمت دلار بازار رسمی در تابلو مرکز معاملات طلا و ارز نسبت به دو روز قبل ثابت مانده و در همان محدوده 42 هزار و 82 تومانی معامله می‌شود. اما نرخ دلار بازار متشکل نسبت به 110 روز پیش 7.72 درصد کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار طی یک هفته اخیر در برخی مقاطع زمانی کاهش را تجربه کرد و هیچ خبری از رشد دوباره نرخ این ارز نبود. برخی معامله گران که قیمت دلار در اثر فشار اخبار مثبت منتشر شده در بازار پایین آمده و این وضعیت دوام چندانی نخواهد داشت. زیرا قبلا هم این اتفاق رخ داده که در اثر انتشار اخبار مثبت و هیجانات وارد شده بازار روند نزولی به خود گرفته اما بعد از فروکش کردن هیجانات دوباره در مدار رشد قرار گرفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما برخی دیگر از معامله گران که طرف کاهشی بازار هستند معتقدند که اخبار منتشر شده حاکی از این است که توافق بسیار نزدیک بوده و ریزش سنگین دلار دور از انتظار نیست. در واقع این گروه بر این باورند که احتمالا قیمت دلار از دامنه 40 هزار تومانی آن فراتر نخواهد رفت و به زودی کمتر نیز خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی قیمت دلار

از دیدگاه تحلیلگران فنی، در صورتی که قیمت دلار در روز جاری حمایت‌های مهم در کانال 48 هزار تومانی را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا مرز 44 هزار تومانی تقویت خواهد شد.

امروز قیمت پوند و یورو نسبت به دو روز قبل بالا رفت. هم اکنون نرخ پوند در مقایسه با پنج شنبه 383 تومان بیشتر شده و به مرز 52 هزار و 876 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم نسبت به دو روز قبل 50 تومان بالا رفته و در محدوده 45 هزار و 254 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز