قیمت روز دلار 22 خرداد 1402/ نزول پله پله نرخ ارز

لست سکند

دلار پله‌پله در مسیر نزول حرکت می‌کند. قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دیروز 475 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 41 هزار و 514 تومان رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 112 روز گذشته 7.72 درصد کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ریزش قیمت دلار بازار غیررسمی در معاملات پشت خطی همچنان ادامه پیدا کرد و براساس اطلاعات موجود حتی در برخی مقاطع زمانی تا کانال 46 هزار تومانی عقب نشینی داشت. با وجود اینکه نرخ دلار ریزش خوبی داشت و بازار از ناحیه فروشندگان اشباع شد، اما پولبک اتفاق نیفتاد. به نظر معامله گران این اتفاق به دلیل کاهش قیمت دلار از مرز میانگین متحرک چند ماهه رخ داد. علاوه بر این مورد، شکستن کف قیمت و همچنین شکسته شدن خط روند صعودی که از شهریورماه شکل گرفت نیز باعث شد تا پولبک اتفاق نیفتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی نرخ دلار

کاهشی‌های بازار بر این باورند که معاملات در روز دوشنبه هم بر مدار کاهش خواهد بود. به اعتقاد این افراد، اولین سد کاهش یا حمایت بازار محدوده 46 هزار و 750 تومان است. در صورتی که دلار نتواند این مرز حمایتی را حفظ کند احتمالا تا محدوده 45 هزار و 800 تومان نیز عقب خواهد نشست. اگر این مرز نیز از دست برود، احتمال عقب نشینی قیمت تا محدوده 44 هزار تومانی دور از انتظار نیست.

قیمت پوند و یورو نیز در روز جاری کاهش پیدا کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به دو روز قبل 117 تومان کم شد و به مرز 52 هزار و 759 تومانی قرار گرفت. قیمت یورو هم در مقایسه با شنبه 0.22 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 45 هزار و 154 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز