قیمت روز دلار 28 اردیبهشت 1402/ اخبار سیاسی و اقتصادی در بازار ارز موثر خواهند بود؟

ژیوار

دلار همچنان در یک محدوده قیمتی ثابت شده و هیچ تغییری ندارد. هم اکنون دلار بازار رسمی با نرخ 42 هزار و 352 تومانی خرید و فروش می‌شود. امروز قیمت دلار بازار متشکل نسبت به 87 روز قبل 7.72 درصد کم شد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه خبرهای مثبت درباره مذاکرات برجام و آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در بازار منتشر شد اما اثر چندان قابل توجهی روی نرخ دلار بازار رسمی و غیررسمی نداشت. به نظر گروهی از معامله گران ارزی، چون پیش از این بازارساز با این تاکتیک در بازار حضور پیدا کرد و خبری از عرضه دلارهای بلوکه شده و مذاکرات برجام نشد، این خبرها برای فعالان چندان حائز اهمیت نیست. اما گروهی دیگر بر این باورند که انتشار خبر قطعی آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران می‌تواند قیمت دلار را تا کانال 40 هزار تومانی به عقب بکشاند. در صورتی که بازار به این نوع خبرها واکنش نشان دهد، احتمال ریزش قیمت دلار تا کانال 40 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

امیدواری کاهشی‌ها نسبت به ریزش قیمت دلار

همچنان کاهشی‌های بازار نسبت به ریزش قیمت دلار امیدوار هستند. این گروه معتقدند در صورتی که قیمت دلار محدوده حمایتی 50 هزار و 600 تومانی را از دست بدهد، مسیر برای نزول نرخ این ارز پرطرفدار هموار خواهد شد. در حال حاضر دلار در یک محدوده مشخصی نوسان دارد.

برخلاف دلار، امروز قیمت یورو در مدار صعودی حرکت کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و در همان محدوده 52 هزار و 766 تومانی خرید و فروش می‌شود. اما قیمت یورو نسبت به دیروز 0.13 درصد بالا رفته و به مرز 45 هزار و 867 تومانی رسیده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز