قیمت روز دلار 27 اردیبهشت 1402/ سرنوشت مبهم روند قیمتی ارز

قیمت دلار در تابلو مرکز معاملات طلا و ارز همچنان ثابت است و در همان محدوده 42 هزار و 352 دلاری خرید و فروش می‌شود. امروز نرخ دلار بازار متشکل نیز به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده که نسبت به 86 روز قبل 3 هزار و 211 تومان افت داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار بازار غیررسمی همچنان نتوانسته خود را به مرز 52 هزار تومانی برساند و این موضوع سبب شده تا اندکی از امیدواری نسبت به رشد نرخ این ارز پرطرفدار کم شود. تحلیلگران فنی بازار ارز بر این باورند تا زمانی که قیمت دلار پایین محدوده مقاومتی 52 هزار تومانی باشد، امکان کف زنی جدید این ارز دور از انتظار نیست. با این حال به نظر تحلیلگران، دلار به زودی این محدوده قیمتی را پشت سر خواهد گذاشت و در مدار صعودی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امکان کاهش دوباره قیمت دلار وجود دارد؟

اگر اهرمی برای حمایت از قیمت دلار بازار غیررسمی وجود نداشته باشد و این ارز طی چند روز آینده نتواند مرز مقاومتی 52 هزار و 200 تومانی را از پیش رو بردارد، احتمالا نرخ آن نزول پیدا خواهد کرد. هم اکنون خبرهایی پیرامون مذاکرات برجام منتشر شده که هنوز معامله گران نسبت به آن واکنش چندانی نشان نداده‌اند. در صورتی که این قبیل اخبار و اطلاعات مثبت به بازار ارز مخابره شود، احتمال نزول قیمت دلار بیش از پیش تقویت خواهد شد.

امروز نرخ پوند و یورو در مدار کاهشی قرار گرفت. هم اکنون قیمت پوند نسبت به دو روز گذشته 0.68 درصد کم شده و به مرز 52 هزار و 643 تومانی رسیده است. نرخ یورو نیز در مقایسه با دوشنبه 0.47 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 45 هزار و 875 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز