قیمت روز دلار 24 اردیبهشت 1402/ نرخ ارز نوسان چندانی ندارد

دلار-کاماپرس
لست سکند

قیمت ارز روی تابلو مرکز مبادلات همچنان ثابت است و تغییری ندارد. بر همین اساس امروز هم قیمت دلار نسبت به روز قبل بدون تغییر باقی ماند و به مرز 42 هزار و 352 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 83 روز پیش 7.72 درصد کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز داخلی به شدت به نوسانات قیمت دلار در بازار هرات توجه دارد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، نرخ دلار هرات در روز گذشته به مرز مقاومتی 52 هزار و 200 تومانی رسید. در صورتی که نرخ این ارز بتواند در روز جاری از این مرز مقاومتی عبور کند و به محدوده‌های بالاتر برسد، امکان افزایش نرخ ارز دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس تحلیل فنی، امروز نرخ دلار هرات مقاومت 52 هزار و 800 تومانی را پیش رو خواهد داشت که در صورت پشت سرگذاشتن این محدوده به کانال 53 هزار تومانی خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

بازار ارز همچنان تحت تاثیر دور دوم نام نویسی خودرو قرار دارد

به نظر معامله گران و فعالان بازار، به دلیل آغاز دور دوم نام نویسی برای طرح پیش فروش خودرو در سامانه یکپارچه، همچنان بازار ارز و طلا جذابیت چندانی برای سرمایه گذاران ندارد. به نظر این گروه نرخ دلار تا پابان هفته جاری نوسان خاصی نخواهد داشت و بازار رنج است. تنها در صورت مخابره اطلاعات مثبت یا منفی امکان رشد یا ریزش قابل توجه قیمت دلار وجود دارد.

امروز قیمت پوند و یورو همانند دلار تغییر خاصی نداشتند. همچنان پوند در محدوده 52 هزار و 791 تومانی معامله می‌شود. نرخ یورو هم در مقایسه با روز قبل تغییری نداشته و در همان مرز 45 هزار و 973 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز