قیمت روز دلار 23 اردیبهشت 1402/ توجه معامله گران ارز به بازار هرات

بالاخره نرخ دلار تغییر پیدا کرد و اندکی بالا رفت. امروز قیمت دلار مرکز مبادلات نسبت به دو روز قبل 0.1 درصد بالا رفته و به مرز 42 هزار و 352 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 82 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معامله گران بازار ارز امروز با دقت بیشتری نوسانات قیمت دلار و دیگر ارزهای مهم را بررسی کردند. زیرا به گفته برخی از فعالان، در صورتی که طی روز جاری نرخ دلار از محدوده خنثی عبور پیدا نکند، احتمال صعود آن کاهش پیدا خواهد کرد و چه بسا نرخ آن در مدار نزولی نیز قرار بگیرد. در صورت نزول قیمت دلار، احتمال عقب نشینی آن تا مرز 51 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دیگر ارزهای پرطرفدار چقدر شد؟

به اعتقاد کارشناسان، قیمت دلار بازار آزاد تهران به نرخ ارز در بازار هرات توجه دارد. از آنجایی که قیمت این ارز پرطرفدار در هرات طی چند روز گذشته در محدوده خاصی گیر افتاد و تغییرات چندان محسوسی نداشت، نرخ ارز بازار آزاد نیز نوسان زیادی را تجربه نکرد. اگر اخبار جدیدی به بازار ارز مخابره شود، احتمال رشد قیمت دلار بازار تهران دور از انتظار نخواهد بود. البته تغییرات قیمتی حواله درهم نیز روی نرخ ارز داخلی موثر خواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف دلار در مدار کاهشی قرار گرفت. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دو روز پیش 0.88 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 52 هزار و 791 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با پنج شنبه 0.58 درصد کم شد و در محدوده 45 هزار و 973 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز