قیمت روز دلار 21 اردیبهشت 1402/ حمایت و مقاومت نرخ ارز کجاست؟

دلار-کاماپرس

دلار مرکز مبادلات در آخرین روز هفته جاری بدون نوسان قیمتی به کار خود پایان داد. در واقع همچنان قیمت دلار در محدوده 42 هزار و 306 تومانی ثابت است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 80 روز گذشته 7.72 درصد کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار بازار غیررسمی نیز در روز جاری تغییر چندانی نداشت. علت این عدم تغییر نرخ دلار بازار غیررسمی به نوسانات جزئی قیمت ارز هرات بازمی‌گردد. طی چند روز اخیر نرخ دلار به شدت به قیمت ارز بازار هرات توجه داشته است. به اعتقاد تحلیلگران، ارز و طلا فعلا منتظر ورود پول جدید هستند. همچنین در صورتی که خبر سیاسی و اقتصادی مهم جدیدی به بازار ارز مخابره شود یا اتفاق موثر جدیدی رخ دهد، امکان رشد دوباره قیمت دلار به وجود خواهد آمد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

عدم تمایل دلار به عقب نشینی

هم اکنون اهرمی وجود ندارد تا در شرایط کنونی نرخ دلار را به عقب براند و باعث ریزش قیمت این ارز مهم شود. به نظر کارشناسان، هم اکنون طلا و ارز بین دو سطح حمایت و مقاومت تعریف شده در هفته جاری حرکت خواهند کرد. به گفته تحلیلگران، حمایت دلار محدوده 52 هزار و 200 تومان و مقاومت آن مرز 53 هزار و 200 تومان است. در صورتی که قیمت دلار از این سقف و کف عبور کند احتمال رشد یا ریزش بیشتر آن وجود خواهد داشت.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار صعودی گام برداشت. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز گذشته 51 تومان بالاتر رفته و به مرز 53 هزار و 411 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 0.35 درصد بیشتر شده و در محدوده 46 هزار و 473 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز