قیمت روز دلار 19 اردیبهشت 1402/ بررسی نرخ ارز از دیدگاه فنی

دلار مرکز مبادلات طلا و ارز همچنان در یک مرز قیمتی مشخصی ثابت است. در حال حاضر قیمت دلار در همان محدوده 42 هزار و 306 تومانی خرید و فروش می‌شود. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 78 روز پیش 7.72 درصد کاهش داشته و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار بازار آزاد همچنان نتوانسته کانال 52 هزار تومانی را پشت سربگذارد و از مرز قیمتی مهم عبور کند. از دیدگاه فنی، مرز 53 هزار و 200 تومانی برای دلار حائز اهمیت است. در صورتی که قیمت دلار بتواند از این محدوده قیمتی بگذرد، احتمال پیشروی آن تا کانال 54 هزار تومانی وجود دارد. اما اگر نرخ دلار توان عبور از این مرز مقاومتی را نداشته باشد به احتمال زیاد به سمت محدوده 52 هزار تومانی عقب نشینی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اثرگذاری عملکرد بازارهای مالی دیگر روی قیمت دلار

در حال حاضر معامله گران و طرف افزایشی بازار ارز به عملکرد دیگر بازارهای مالی چشم دوخته‌اند. در صورتی که طی روز جاری بازار بورس قرمزپوش شود و ریزشی به کار خود پایان بدهد، احتمالا سرمایه این بخش به سمت بازار ارز حرکت خواهد کرد. درباره دیگر بازارهای مالی نیز چنین است و در صورتی که ریزشی اتفاق بیفتاد، احتمال حرکت سرمایه آن‌ها به سمت بازار ارز و افزایش تقاضا برای قیمت دلار و رشد نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار کاهشی حرکت کردند. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز قبل 161 تومان کاهش پیدا کرده و به مرز 53 هزار و 339 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 262 تومان کم شده و در محدوده 46 هزار و 460 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز