قیمت روز دلار 18 اردیبهشت 1402/ ثبات نسبی نرخ ارز

نرخ دلار در مرکز مبادلات طلا و ارز همچنان بدون تغییر است. یعنی در روز جاری هم قیمت دلار در همان مرز 42 هزار و 306 تومانی معامله شد. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 77 روز قبل 7.72 درصد کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در بازار آزاد یا همان غیررسمی نیز در روز جاری تغییر قابل توجهی نداشت و در همان محدوده روز گذشته معامله شد. دیروز اخبار نیمه کاملی از تورم به بازار مخابره شد که برخی از فعالان و معامله گران معتقدند اثرات آن به زودی آشکار خواهد شد. در صورتی که معامله گران بازار ارز این سیگنال تورمی را دریافت کنند، احتمال رشد نرخ دلار دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مرز قیمتی حساس برای دلار کدام است؟

از دیدگاه تحلیلگران فنی، مرز 52 هزار و 200 تومانی برای دلار حائز اهمیت است. در صورتی که افزایشی‌های بازار بتواند دلار را به سمت مرزهای بالاتر از این محدوده برسانند، احتمال صعود بیشتر آن وجود خواهد داشت. اما در صورتی که طرف افزایشی قادر به تثبیت دلار و حرکت دادن این ارز به سمت مرزهای بالاتر نباشد احتمالا قیمت دلار سقوط خواهد کرد و به سمت کانال 51 هزار تومانی خواهد رفت. براساس اطلاعات موجود، اولین نقطه حمایتی دلار در کانال 51 هزار تومانی مرز 51 هزار و 700 تومان خواهد بود.

امروز قیمت یورو با رشد مواجه شد اما نرخ پوند نزول کرد. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.02 درصد کم شده و به مرز 53 هزار و 500 تومانی رسیده است. اما نرخ یورو در مقایسه با دیروز 115 تومان بالا رفته است و در محدوده 46 هزار و 710 تومانی قرار دارد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز