قیمت روز دلار 16 اردیبهشت 1402/ ثبات نرخ ارز در تابلوی مرکز مبادلات

دلار در مرکز مبادلات ارز و طلای ایران هیچ تغییری قیمتی را به ثبت نرساند. طبق اطلاعات موجود، قیمت دلار نسبت به دو روز گذشته بدون تغییر باقی مانده و در همان محدوده 42 هزار و 306 تومانی معامله می‌شود. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 74 روز قبل، 3 هزار و 211 تومان کاهش داشته و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها افراد کمتری برای دریافت ارز سهمیه‌ای در بازار حاضر می‌شوند. مشاهدات میدانی برخی از خبرگزاری‌های حاکی از آن است که دیگر از صف‌های خرید روبروی صرافی‌های خیابان فردوسی خبری نیست و کمتر خریدارانی به این شیوه ارز مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند. البته به نظر برخی افراد همچنان از این طریق ارزهای مورد نظر خود را می‌خرند. منتهی قبل از خرید انوع ارز از صرافی‌ها، حساب ارزی تشکیل می‌دهند و سپس به معامله می‌پردازند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکان کاهش قیمت دلار وجود دارد؟

خرید ارز از طریق صرافی‌ها برای مشتریان جذاب است، زیرا تفاوت قیمت آن با بازار آزاد نزدیک 10 هزار تومان است. اما با این حال دستورالعمل‌های جدید بانک مرکزی خرید ارز سهمیه‌ای را دشوار کرده است. برخی معتقدند امکان کاهش نرخ دلار سهمیه‌ای در روزهای آینده دور از انتظار نیست. در حال حاضر نرخ دلار در بازار آزاد نوسان چندانی ندارد و در همان محدوده 54 هزار تومانی خرید و فروش می‌شود.

امروز قیمت یورو در مدار کاهشی گام برداشت اما نرخ پوند بالا رفت. هم اکنون قیمت پوند نسبت به دو روز قبل 0.49 درصد بیشتر شده و به مرز 53 هزار و 512 تومانی رسیده است. اما نرخ یورو در مقایسه با پنج شنبه گذشته 199 تومان کم شده و در محدوده 46 هزار و 595 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز