قیمت روز دلار 13 اردیبهشت 1402/ نرخ ارز در مرکز مبادله 42 هزار تومان شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت دلار مرکز مبادلات طلا و ارز نیز در مدار صعودی حرکت کرد. هم اکنون نرخ دلار نسبت به روز قبل 220 تومان بیشتر شده و به مرز 42 هزار و 306 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 72 روز قبل 7.72 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از معامله گران و فعالان ارزی نسبت به آینده ارزی خوش‌بین هستند. اخیرا اخبار جدیدی پیرامون فعالیت هسته‌ای ایران و همکاری مسئولان ایرانی با آژانس بین المللی انرژی اتمی منتشر شده که باعث افزایش امیدواری فعالان شده است. یکی از خبرنگاران وال استریت ژورنال که اخبار مذاکرات و مسائل هسته‌ای ایران را پیگیری می‌کند، از نصب دوباره دوربین‌های نظارتی آژانس بین‌المللی اتمی در برخی از سایت‌ها خبر داده که به نظر دریچه ارتباطی جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی قیمت دلار

از دیدگاه معامله‌گران ارزی، این قبیل همکاری‌های ایران و آژانس روی روابط کشور با دیگر مناطق جهان و قیمت دلار موثر است. به اعتقاد تحلیلگران فنی، در صورتی که قیمت دلار از مرز 55 هزار تومانی عبور کند و بتواند کانال 56 هزار تومانی را به دست آورد، امکان صعود بیشتر آن وجود خواهد داشت. در غیر این صورت احتمالا فروشندگان بیشتری در بازار حضور پیدا کنند و قیمت دلار هم در مدار نزولی حرکت کند.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار صعودی قرار گرفت. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.95 درصد بالاتر رفته و به مرز 52 هزار و 912 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با دیروز 584 تومان بیشتر شده و در محدوده 46 هزار و 718 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز