قیمت روز دلار 12 اردیبهشت 1402/ تحلیل فنی نرخ ارز

تور لحظه آخری-کاماپرس

بالاخره بعد از چند روز عدم تحرک نرخ دلار در بازار مبادلات ارز و طلا، امروز نرخ این ارز بالا رفت. هم اکنون قیمت دلار نسبت به دیروز 120 تومان افزایش پیدا کرده و به مرز 42 هزار و 86 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز نسبت به 70 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نوسانات قیمت دلار در مرکز مبادله کم است، اما شواهد و قرائن بیان کننده عبور نرخ این ارز از مرز 55 هزار تومانی است. به باور تحلیلگران فنی بازار، در صورتی که قیمت دلار بالای مرز 55 هزار تومانی باقی بماند احتمالا خریداران بیشتری از حالت احتیاطی خارج شده و برای خرید این ارز در بازار حضور پیدا خواهند کرد. این موضوع سبب خواهد شد تا قیمت دلار بازار آزاد بیش از پیش بالا برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

فاصله قیمت دلار بازار آزاد و رسمی روز به روز بیشتر می‌شود

افزایش نرخ دلار بازار آزاد و غیررسمی در حالی رخ داده که قیمت این ارز در مرکز مبادلات نوسان جزئی دارد و همچنان در کانال 40 هزار تومانی به سر می‌برد. به نظر سیاست گذار با تاکید به مسئله تثبیت قیمت، در مقابل رشد سریع نرخ این ارز مقاومت دارد و بعید است که به زودی قیمت دلار از کانال 40 هزار تومانی فراتر برود.

امروز نرخ یورو همانند دلار صعود پیدا کرد اما قیمت پوند کاهشی شد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز گذشته 93 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 52 هزار و 498 تومانی رسید. اما قیمت یورو در مقایسه با دیروز 0.04 درصد بیشتر شد و در محدوده 46 هزار و 256 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز