قیمت روز دلار 10 اردیبهشت 1402/ نرخ ارز بازار آزاد در میانه کانال 54 هزار تومانی

تور لحظه آخری-کاماپرس

بالاخره طلسم توقف قیمت دلار در بازار آزاد شکست و امروز نرخ این ارز با سرعت زیادی تا اواسط کانال 54 هزار تومانی پیش رفت. نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا تغییری نداشت و در همان محدوده 41 هزار و 966 تومانی معامله شد. قیمت دلار بازار متشکل نسبت به 68 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عبور دلار از مرز 52 هزار تومانی و رشد سریع آن و در نتیجه رسیدنش به مرز 54 هزار تومانی باعث امیدواری معامله گران ارزی شد. به باور فعالان ارزی، قرار گیری قیمت دلار بازار غیررسمی در میانه کانال 54 هزار تومانی، امکان صعود آن به مرز 55 هزار تومانی را تقویت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اقدام جدید بانک مرکزی برای کنترل قیمت دلار

روز گذشته محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، قانون جدیدی را وضع و تخصیص ارز به خریداران آن را از بازار آزاد ممنوع اعلام کرد . فرزین اعلام کرد که تصمیم اتخاذ شده در راستای تقویت اقدامات لازم برای کنترل بازار ارز غیررسمی و براساس اطلاعات کسب شده در خصوص نحوه تامین ارز توسط برخی از شرکت‌های واردکننده به مرحله اجرا در می‌آید.

راز آسمان پایتخت

با این حال بازار ارز نسبت به این تصمیم واکنش مثبت نشان نداد و نرخ دلار همچنان در مدار صعودی به حرکت خود ادامه داد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز تغییر قیمتی نداشتند و ثابت بودند. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به روز قبل تغییری نداشت و همان محدوده 52 هزار و 789 تومانی را حفظ کرد. قیمت پوند نیز در مقایسه با دیروز ثابت باقی ماند و در همان محدوده 46 هزار و 275 تومان معامله شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز