قیمت روز دلار 9 اردیبهشت 1402/ امکان جهش نرخ ارز وجود دارد؟

لست سکند

دلار در روز جاری همچنان مرز قیمتی روزهای پیش را حفظ کرد. امروز قیمت دلار نسبت به دو روز قبل تغییری نکرده و همان 41 هزار و 966 تومان است. نرخ دلار متشکل 68 روز قبل 7.72 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از کارشناسان و فعالان بازار ارز توقع داشتند قیمت دلار در روز جاری نسبت به دو روز پیش رشد خوبی داشته باشد و بتواند مرز 52 هزار تومانی را در هم بشکند. زیرا قیمت این ارز در آخرین ساعات معاملاتی هفته پیش نه تنها از مرز مقاومتی 52 هزار تومانی عبور کرد، بلکه برخی از معاملات آن در محدوده 53 هزار تومانی اتفاق افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی تحلیلگران فنی با توجه به انجام معاملات دلار در کانال 53 هزار تومانی در روز پنج شنبه، پیش بینی کرده بودند که احتمالا نرخ دلار در روز جاری جهش قابل توجهی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

بورس چراغ افزایش قیمت دلار را روشن کرد

گذشته از تلاش افزایشی‌ها برای عبور نرخ دلار از مرز 52 هزار تومانی، به نظر سقوط شاخص کل بورس باعث افزایش امیدواری معامله گران بازار ارز شد و زمینه را برای جسارت بیشتر خریداران فراهم کرد. در صورتی که کاهش شاخص کل همچنان ادامه پیدا کند، امکان انتقال سرمایه از بورس به بازار ارز دور از انتظار نخواهد بود و احتمالا رشد قیمت دلار بیشتر خواهد شد.

امروز قیمت پوند در مدار صعودی حرکت کرد. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به دو روز گذشته 0.78 درصد بالاتر رفته و به مرز 52 هزار و 789 تومانی رسیده است. اما قیمت یورو در مقایسه با روز پنج شنبه 0.12 درصد کاهش داشته و در محدوده 46 هزار و 275 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز