قیمت روز دلار 6 اردیبهشت 1402/ تداوم نزول نرخ ارز

قیمت دلار برخلاف پیش بینی‌های قبلی همچنان در مدار نزولی حرکت می‌کند. امروز نرخ این ارز نسبت به روز گذشته 55 تومان کم شد و به مرز 41 هزار و 966 تومان رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 65 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مشاهده میدانی بازار و آمارهای موجود نشان می‌دهد که میزان تقاضا در بازار ارز افزایش پیدا کرده اما از رشد قیمت خبری نیست. با این حال برخی فعالان بازار ارز معتقدند که تقاضا در این بخش از اوایل هفته جاری به طور محسوسی بالا رفته است و این مورد نشان می‌دهد که قیمت دلار به زودی به کانال‌های جدیدی خواهد رسید و رشد را تجربه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

قیمت دلار از دیدگاه تحلیلگران فنی

برخی از معامله گران معتقدند که دلار اهرمی برای ورود به کانال‌های بالاتر قیمتی ندارد. به نظر این گروه باید خبر جدیدی منتشر شود تا قیمت دلار را به کانال‌های بالاتر سوق دهد. تا زمانی که چنین اتفاقی رخ ندهد بعید است که قیمت دلار بتواند وارد کانال قیمتی جدید بشود. ضمنا فعالیت بازارساز همچنان ادامه دارد و به نظر یکی از موانع اصلی در مسیر افزایش قیمت دلار است. از دیدگاه تحلیلگران فنی تا زمانی که قیمت دلار از کانال 52 هزار تومانی عبور نکند، امکان رشد بیشتر نرخ این ارز فراهم نخواهد شد.

امروز قیمت پوند و یورو همانند دلار نزول را تجربه کرد. در حال حاضر نرخ یورو نسبت به روز قبل 0.06 درصد کم شد و به مرز 46 هزار و 246 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 0.06 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 52 هزار و 264 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز