قیمت روز دلار 7 اردیبهشت 1402/ نرخ ارز صعودی خواهد شد؟

لست سکند

دلار در آخرین روز از اولین هفته اردیبهشت ماه بودن هیچ تغییری به کار خود پایان داد. هم اکنون قیمت دلار در همان محدوده قیمتی 41 هزار و 966 تومانی خرید و فروش می‌شود. قیمت دلار متشکل نسبت به 66 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی چند هفته اخیر دلار در یک محدوده مشخص قیمتی گیر افتاد و نتوانست از مرز 52 هزار تومانی عبور کند. به گفته فعالان بازار، قیمت ارز بعد از تعطیلات نوروز چندین مرتبه به کانال 52 هزار تومانی نزدیک شد اما نتوانست از آن عبور کند، زیرا هر بار با فشار فروش مواجه شد. در صورتی که دلار بتواند مرز قیمتی 52 هزار تومانی را در هم بشکند، احتمالا کف قیمتی جدیدی برای آن شکل خواهد گرفت و روند صعود آن تداوم پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امیدواری فعالان و معامله گران نسبت به افزایش قیمت دلار

از روز گذشته که شاخص کل بورس در مدار نزولی قرار گرفت برخی نسبت به تداوم رشد نرخ دلار و عبور آن از کانال 52 هزار تومانی امیدوار شدند. زیرا به نظر برخی فعالان و معامله گران امکان انتقال بخشی از سرمایه از بازار بورس به بخش ارزی وجود دارد و این موضوع روی رشد بیشتر قیمت دلار موثر خواهد بود. چون حجم خریدها افزایش پیدا می‌کند و معامله گران جسارت بیشتری پیدا خواهند کرد.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف دلار صعودی شد. هم اکنون قیمت یورو نسبت به دیروز 12 تومان افزایش پیدا کرده و به مرز 46 هزار و 426 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با روز گذشته 0.09 درصد بالاتر رفت و در محدوده 52 هزار و 373 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز