قیمت روز دلار 11 اردیبهشت 1402/ بی تفاوتی نرخ ارز داخل نسبت به بازار هرات

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا نسبت به دیروز هیچ تغییری نکرد و در همان محدوده 41 هزار و 966 تومانی معامله شد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 70 روز قبل 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، صبح روز گذشته قیمت دلار در بازار اندکی کاهشی شد، هر چند که این نزول قیمت مقطعی بود، اما قیمت ارز در بازار تهران به این تغییرات هیچ واکنشی نشان نداد. صبح دیروز نرخ دلار هرات حمایت 54 هزار و 400 تومانی را از دست داد و تا محدوده 54 هزار و 100 تومانی کم شد. اما در مدت زمان کمی دوباره به سطح حمایت قبلی برگشت. با وجود اینکه هر بار دلار تهران نسبت به تغییر قیمت ارز در بازارهای همسایه واکنش نشان می‌داد اما این بار هیچ تغییری حتی به صورت محدوده و برای مدت زمان کم را ثبت نکرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی قیمت دلار

به گفته تحلیلگران عبور دلار از مرز 52 هزار تومانی کار اصلاح را سخت کرد و برای بازارساز چالش جدیدی را به وجود آورد. نرخ ارز بعد از عبور از این محدوده قیمتی به سرعت تا کانال 54 هزار تومانی پیش رفت. در صورتی که قیمت این ارز پرطرفدار در معاملات پشت خطی از محدوده 54 هزار و 600 تومانی عبور کند، امر اصلاح نرخ به مراتب دشوارتر خواهد شد.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار کاهشی حرکت کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به دیروز 0.38 درصد کم شده و به مرز 52 هزار و 587 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 0.16 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 46 هزار و 200 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز