قیمت روز دلار 14 اردیبهشت 1402/ نرخ ارز از ادامه صعود صرف نظر کرده است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ دلار مرکز مبادلات طلا و ارز نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 42 هزار و 306 تومانی ثابت باقی ماند. اما قیمت دلار بازار متشکل در مقایسه با 72 روز اخیر، 3 هزار و 211 تومان کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار بازار آزاد و غیررسمی که تا اواسط هفته جاری تا محدوده 55 هزار تومانی پیش رفته بود، دیروز این کانال قیمتی را از دست داد و تا مرز 54 هزار تومانی عقب نشینی کرد. از دیدگاه فعالان از دست رفتن مرز 55 هزار تومانی کار را برای افزایشی‌های بازار دشوار کرد. در واقع تا زمانی که قیمت دلار پایین مرز 55 هزار تومانی قرار داشته باشد، احتمال رشد بیشتر قیمت این ارز دور از انتظار خواهد بود و بیشتر فعالان در موقعیت فروش قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آیا پس از اصلاح قیمت دلار امکان صعود آن وجود دارد؟

گروه دیگری از فعالان بازار ارز بر این باورند دلار بعد از چند روز رشد قیمتی که داشت اکنون در مدار اصلاح قرار گرفته و نرخ آن اندکی کاهش پیدا کرده است. به نظر این گروه چنین اتفاقی کاملا طبیعی است. هم اکنون معامله گران سعی می‌کنند محتاطانه رفتار کنند و هیجانی خرید و فروش نداشته باشند تا مجددا دلار قدرت بگیرد و در مدار صعودی حرکت کند.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف دلار صعود پیدا کرد. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 8 تومان بیشتر شده و به مرز 52 هزار و 920 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 85 تومان بالاتر رفته است و در محدوده 46 هزار و 803 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز