قیمت روز دلار 17 اردیبهشت 1402/ نوسان نرخ ارز رو به پایین است

نگاهی به مرکز مبادلات طلا و ارز ایران نشان می‌دهد که قیمت دلار همچنان ثابت بوده و تغییری نداشته است. بنابراین دلار با همان نرخ 42 هزار و 306 تومانی خرید و فروش شد. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 76 روز قبل 7.72 درصد کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در بازار آزاد و غیررسمی نیز تغییرات چندانی نداشته است. این شرایط نسبتا آرام و به ظاهر ساکت برخلاف آغاز طوفانی دلار در شروع سال جاری است با این حال هنوز معامله گران و افزایشی‌های بازار نسبت به آن واکنش نشان نداده‌اند. به نظر معامله گران نسبت به آینده قیمتی دلار امیدوار هستند و معتقدند این ارز در آینده نزدیک نرخ‌های بالایی را مشاهده خواهد کرد. اما اکنون معامله گران به آرامی رفتار می‌کنند و به دنبال پیدا کردن موقعیت مناسب سرمایه گذاری هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت کاهش قیمت دلار از دیدگاه تحلیلگران فنی

شب گذشته دلار در نقطه حمایتی یک سطح مهم را از دست داد و همین موضوع باعث شد تا معامله گران در روز جاری جوانب احتیاط را بیشتر رعایت کنند. با توجه به از دست رفتن یک سطح کلیدی دیگر در بازار ارز، به نظر این بخش رو به پایین نوسان خواهد داشت و در حال حاضر امیدی به رشد آن نیست. تنها در صورتی امکان صعود دوباره نرخ دلار و دیگر ارزها وجود دارد که اخبار منفی جدیدی منتشر شود.

امروز قیمت پوند و یورو هم مانند نرخ دلار مرکز مبادله تغییری نداشت. در واقع در روز جاری قیمت پوند در همان محدوده 53 هزار و 512 تومانی ثابت باقی ماند. یورو نیز با نرخ 46 هزار و 595 تومانی خرید و فروش شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز