قیمت روز دلار 25 اردیبهشت 1402/ نوسان جزئی نرخ ارز

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به دیروز تغییری نداشت و در همان محدوده 42 هزار و 352 تومانی معامله شد. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 84 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همچنان قیمت دلار بازار غیررسمی در محدوده مشخصی نوسان دارد. این ارز به تبعیت از نرخ دلار هرات توان عبور از محدوده قیمتی کنونی را ندارد و همچنان در ثبات نسبی به سر می‌برد. هم اکنون نرخ دلار هرات در مرز حمایتی 51 هزار و 200 تومانی نوسان دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به اعتقاد تحلیلگران فنی بازار، در صورتی که قیمت دلار بازار هرات از این مرز حمایتی عبور کند، نرخ آن تا محدوده 52 هزار و 500 تومانی بالا می‌رود. این رشد باعث خواهد شد توان ارز بازار داخلی بالا برود و حرکت صعودی خود را آغاز خواهد کرد. اما اگر این ارز مرز حمایتی مذکور را از دست بدهد، احتمال کاهش آن تا محدوده 50 هزار و 700 تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

آریاک سفر

معامله گران به دنبال اخبار جدید برجامی

عده‌ای از معامله گران منتظر انتشار اخبار مربوط به سفر سلطان عمان به ایران هستند. در صورتی که این اتفاق رخ بدهد و پادشاه عمان درباره خروج برجام از بن بست حامل پیامی باشد، امکان کاهش قیمت دلار تا کانال 40 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف دلار افزایش پیدا کردند. هم اکنون قیمت پوند نسبت به روز قبل 110 تومان بالا رفته و به مرز 52 هزار و 901 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 0.11 درصد بیشتر شده و در محدوده 46 هزار و 28 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز