قیمت روز دلار 20 اردیبهشت 1402/ علت نوسان جزئی نرخ ارز چیست؟

دلار-کاماپرس
ژیوار

دلار مرکز مبادلات طلا و ارز کشور قصد تغییر قیمت ندارد. امروز قیمت دلار نسبت به دیروز ثابت مانده و در همان محدوده 42 هزار و 306 تومانی معامله می‌شود. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 78 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و به مرز 41 هزار و 549 تومان رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همچنان نرخ دلار بازار غیررسمی در کانال 52 هزار تومانی قرار دارد. به نظر معامله گران دور جدید پیش فروش خودرو باعث شده تا مردم سرمایه خود را به این بخش وارد کنند و در واقع سرریز سرمایه به این بخش وجود داشته باشد. معامله گران و فعالان ارزی بر این باورند که بعید است تا اتمام فرآیند ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه تغییرات قابل توجهی در بازار ارز به وجود بیاید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کارشناسان بازار ارز بر این باورند که زمینه‌های زیادی وجود دارد که علی رغم عدم عبور نرخ دلار از کانال 52 هزار تومانی، زمینه برای ریزش آن فراهم نشود. یکی از این موارد، رشد نرخ درهم است که مانع از نزول بیشتر قیمت دلار می‌شود.

دریان سفر امید

بررسی فنی قیمت دلار

از منظر تحلیل تکنیکال، در صورتی که قیمت دلار هرات با قدرت زیاد از مرز 53 هزار و 200 تومانی عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ ارز بازار داخلی فراهم خواهد شد. در واقع جرکت بعدی قیمت دلار هرات برای بازار ارز داخلی حائز اهمیت است.

امروز قیمت یورو هم افزایش پیدا کرد اما نرخ پوند کم شد. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.17 درصد کم شده و به مرز 53 هزار و 339 تومانی رسیده است. نرخ یورو در مقایسه با روز گذشته 0.08 درصد بالا رفته و در محدوده 46 هزار و 447 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز