قیمت روز خودروهای ژاپنی

ژیوار

در هفته جاری، خودروهای ژاپنی بدون افزایش یا کاهش قیمت راهی بازار شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازارخودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از خبر آنلاین، تویوتا راوفور دو دیفرانسیل و تویوتا C-HR هیبرید و نیسان ایکس تریل‌ مدل ۲۰۱۸ خودروهایی هستند که با قیمت بالای سه میلیارد تومان به فروش می‌رسند؛

خودروهای سه میلیاردی ژاپنی

در حال حاضر، تویوتا راوفور دو دیفرانسیل، سه میلیارد و 50 میلیون تومان است. تویوتا C-HR هیبرید و نیسان ایکس تریل‌ مدل ۲۰۱۸ نیز در همین رنج قیمتی خرید و فروش می‌شوند. خودروی ژاپنی تویوتا پریوس تیپ C مدل ۲۰۱۷  ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

دریان سفر امید

اما در بازار خودروهای ژاپنی، خودروهای ارزان‌تری هم عرضه شده‌اند. نیسان جوک‌ اسکای پک مدل ۲۰۱۷، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین نیسان جوک پلاتینیوم مدل ۲۰۱۷ نیز در محدوده یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اخبار بازار خودرو را دنبال کنید:

خودرو ژاپنی زیر یک میلیارد

در میان این خودروها، میتسوبیشی لنسر اتوماتیک 2018 قیمتی زیر یک میلیارد تومان و 980 میلیون تومان معامله می‌شود. البته قیمت اوتلندر تیپ پنج این خودرو، دو میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده است. تویوتا C-HR‌ تمام چرخ محرک هم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان  قیمت خورده است. دیگر خودروی ارزان ژاپنی، وانت کارا تک کابیت است که قیمتی برابر با 262 میلیون دارد.

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز