قیمت روز بیت کوین 9 خرداد 1402/ پادشاه رمزارزها دوباره به اوج رسید

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین این روزها در مدار صعودی حرکت می‌کند و این موضوع باعث شده تا دارندگان آن نسبت به فتح کانال 30 هزار دلاری امیدوارتر شوند. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 672 دلاری این ارز دیجیتال را نشان داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آخرین داده‌های ارائه شده از بازار بیت کوین نشان داده که این رمزارز طی 48 ساعت گذشته توانسته دوباره به مرز 28 هزار دلاری برسد. شروع صعود دوباره بیت کوین جان تازه‌ای به بازار رمزارزها بخشیده و بیشتر تحلیل‌ها حکایت از رشد کوتاه مدت این بخش دارد. براساس نمودار روزانه بیت کوین، این رمزارز توانسته از منطقه مقاومت بالاسری بین میانگین متحرک نمایی 20 روزه و خط الگوی مثلث متقارن عبور کند. اگر این محدوده همچنان در روزهای آینده حفظ شود، احتمالا سرمایه گذاران و معامله گران بیشتری به بازار بیت کوین توجه خواهند داشت و به خرید خود ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر نرخ این رمزارز دوباره از مقاومت مذکور به سمت پایین برگردد، خرس‌های بازار قدرت بیشتری پیدا خواهند کرد و احتمالا قیمت آن را تا محدوده 25 هزار و 250 هزار دلاری به پایین می‌کشند. در صورتی که گاوهای بازار این توان را نداشته باشند که از ناحیه 25 هزار و 250 دلاری دفاع کنند، میزان فروش بیت کوین بیش از پیش بالا خواهد رفت.

راز آسمان پایتخت

با توجه به کاهش قیمت بیت کوین تا یک هفته گذشته، همچنان برخی معامله گران نسبت به خرید و فروش این ارز دیجیتال تردید دارند. در واقع این گروه منتظر تداوم شرایط شکل گرفته در روزهای آینده هستند تا با آسودگی خاطر به معامله بپردازند.

بهترین وبسایت خرید و فروش رمزارزها چه ویژگی دارد؟

افراد قبل از معامله رمزارزها باید بستر مناسب این کار را پیدا کنند. درگاه مناسب برای خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری آن است که ابتدا احراز هویت مشتریان را انجام داده و سپس به آن‌ها اجازه‌ی معامله می‌دهد. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های داخلی مطمئن است که بعد از ثبت نام کاربران و سپری شدن احراز هویت آن‌ها، امکان معامله هر ارز دیجیتالی را برای آن‌ها فراهم خواهد کرد. این مجموعه در کمترین زمان ممکن احراز هویت متقاضیان را انجام می‌دهد. افرادی که مایل به استفاده از خدمات اوکی اکسچنج هستند کافی است با چند کلیک به سایت این مجموعه مراجعه کرده و برای ثبت نام و احراز هویت اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز