قیمت روز بیت کوین 8 خرداد 1402/ رشد سریع نرخ رمزارز سرآمد بازار

بیت کوین-کاماپرس

پیشروی سریع قیمت بیت کوین در 24 ساعت اخیر باعث امیدواری معامله گران این رمزارزها شده است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 341 دلار بالا رفته و در محدوده 27 هزار و 928 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد هزار و 73 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوسان قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها ادامه دارد. فعلا بازار روی دور صعودی است و گویا اقبال سرمایه گذاران به این بازار زمینه را برای تداوم صعود این ارز دیجیتال فراهم کرده است. برخی از افراد مشهور و فعالان بازار رمزارزها نیز به آینده قیمتی بیت کوین امیدوار هستند. آرتور هیز، مدیرعامل سابق بیت مکس، یکی از این افراد است. هیز بیان کرده که این احتمال وجود دارد بیت کوین تا پایان سال 2023 از قله قیمتی که قبلا ثبت کرده سبقت بگیرد. این شخص پیش بینی کرده که احتمال پیشروی قیمت بیت کوین تا مرز 70 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هیز معتقد است که بیت کوین راه حل مناسبی برای برون رفت از بحران کنونی مالی جهان است. وی بیان کرده که بسیاری از کشورها بدهی مالی هنگفتی دارند و در صورتی که میزان بدهی کشورها بزرگ‌تر شود احتمالا در آینده نزدیک یک فاجعه بزرگ در سطح جهانی رخ خواهد داد. به نظر فعالان اقتصادی و دولتمردان کشورهای مختلف بهتر است به بازار رمزارزها و بیت کوین فکر کنند و از رمزارزهای مختلف استفاده کنند تا کمتر از بحران مالی و فاجعه بزرگ آینده خسارت ببینند.

یکی از خدمات مخصوص اوکی اکسچنج را بشناسید

در صورتی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین مناسب می‌دانید یا مایل به معامله دیگر رمزارزها هستید، اوکی اکسچنج بستر مناسبی را برای انجام این امر فراهم کرده است. این سایت تلاش کرده تا علاوه بر خدمات معمول رمزارزی تلاش کرده تا خدمات گسترده‌تری ارائه دهد. اکسچنج تریدر یک امکان مخصوص سایت اوکی اکسچنج است که با آن افراد بدون واسطه امکان خرید و فروش هر ارز دیجیتالی را دارند. به منظور استفاده از این خدمت کافی است افراد به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و به گزینه اکسپنج تریدر مراجعه کنند. در صورتی که در جریان استفاده از این خدمت مشکلی وجود داشته باشد، افراد امکان تماس با تیم پشتیبانی خبره این مجموعه و مطرح کردن مشکلات خود را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز