قیمت روز بیت کوین 6 خرداد 1402/ پیش بینی امکان ریزش شدید رمزارز مطرح بازار

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین همچنان در کانال 26 هزار دلاری دست و پا می‌زند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 88 دلار دیگر کم شده و به مرز 26 هزار و 688 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته پیش این رمزارز، کاهش 374 دلاری آن را بازگو می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، باقی ماندن بیت کوین پایین کانال 27 هزار دلاری و ناتوانی آن در عبور از مرز مقاومتی مذکور، سبب شده تا معامله گران و فعالان کنونی این رمزارز نسبت به تداوم حرکت صعودی آن دلسرد شوند. حتی تحلیلگران بر این باورند، در صورتی که بیت کوین نتواند یک حرکت قوی صعودی را آغاز کند و همچنان پایین کانال 27 هزار دلاری باقی بماند، امکان ریزش آن تا پایین محدوده 20 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. با این حال برخی از معامله گران معتقدند گاوهای بازار مانع از این اتفاق خواهند شد و بعید است آن‌ها به راحتی مرز حمایتی 25 هزار دلاری را از دست بدهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

هم اکنون تلاش گاوها برای سوق دادن بیت کوین به بالای مرز 27 هزار دلاری است. به نظر این گروه در تلاش هستند تا قیمت بیت کوین را بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی محدوده 27 هزار و 173 دلاری برسانند. این امکان وجود دارد که در این سطح قیمتی، خرس‌های بازار اقدام به فروش کنند. فعلا وضعیت بازار بیت کوین مشخص نیست و باید دید که در نبرد بین خرس‌ها و گاوهای بازار کدام یک توان تعیین مسیر قیمت بیت کوین را دارند.

اوکی اکسچنج چه خدماتی را به مشتریان بازار ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد؟

در صورتی که مایل به خرید ارز دیجیتال مناسب هستید و برای انجام خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری به دنبال بستر مناسب می‌گرید، بهتر است به سایت اوکی اکسچنج توجه داشته باشید و اطلاعات و روند کاری آن را دنبال کنید. این وبسایت بالغ بر پنج سال است که در بازار رمزارزها حضور دارد و در هر 12 ثانیه یک خدمت به کاربران خود ارائه می‌دهد. بیشتر از 70 پشتیبان این مجموعه به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند. این سایت به دلیل خدمت رسانی مناسب توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. تاکنون بالغ بر 1 میلیون مشتری از سراسر کشور خدمات این مجموعه را مورد استفاده قرار داده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز