قیمت روز بیت کوین 4 خرداد 1402/ ناکامی مداوم پادشاه رمزارزها

بیت کوین-کاماپرس

بیت کوین باز هم در کانال 26 هزار دلاری عقب نشینی کرد و اندکی سرمایه گذاران آن نگران شدند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 175 دلار کم شده و به مرز 26 هزار و 228 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 492 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزهای دیجیتال، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تداوم کاهش قیمت بیت کوین سبب شده تا برخی از معامله گران و فعالان نسبت به آینده آن ناامید شوند. اخیرا نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار رمزارزها و یوتیوبر، 511 هزار دنبال کننده دارد پیش بینی کرده که نرخ بیت کوین در ماه سپتامبر سقوط سنگینی داشته باشد و پایین کانال 20 هزار دلاری قرار بگیرد. مرتن پیش بینی کرده که کف قیمت بیت کوین در ماه مذکور به 12 هزار دلار برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخلاف همبستگی گذشته، بیت کوین از بازارهای سهام عقب افتاده و رشد ارزش سهم‌هایی مانند مایکروسافت و انویدیا از این ارز دیجیتال بیشتر است.

آریاک سفر

رکت کپیتال، دیگر تحلیلگر معروف بازار رمزارزها، بیان کرده که احتمالا کاهش قیمتی بیت کوین تداوم پیدا خواهد کرد. زیرا براساس تحلیل فنی، نرخ این ارز دیجیتال پایان هفته گذشته باید بالای 27 هزار و 600 دلار بسته می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و سیگنال کاهشی به بازار رمزارزها ارسال شد. کپیتال بیان کرده که مجوز صعود دوباره بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری، عبور آن از مرز مقاومتی مهم 27 هزار و 600 دلاری خواهد بود. در صورتی که بیت کوین نتواند از این مرز قیمتی عبور کند، احتمالا کاهش بیشتر آن رقم خواهد خورد.

علت توجه مشتریان به اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین در شرایط کنونی باید در فضای مطمئن انجام شود تا ضرری به معامله گر وارد نشود. در صورتی که در ایران هستید و به بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای خرید و فروش انواع رمزارزها است. پشتیبانی قوی این مجموعه همه روز به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمامی سوالات مرتبط مشتریان با بازار رمزارزها و انجام معاملات در آن‌ها است و همین موضوع نظر کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند. وبلاگ اوکی اکسپنج یک منبع کامل برای آگاهی از اطلاعات روز و درست رمزارزها است که به صورت روزانه دانش متناسب بازار رمزارزها را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. افراد به منظور استفاده از خدمات اوکی اکسچنج کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز